Monday, June 28, 2010

29 jun 2010

baru setengah hari blaja melupekan...aku da mengelupur keresahan...memang betul kata dia...tak senang nak berubah....nak2x lagi untuk kebaikan....
tapi aku masih mengharapkan aku dapat melakukannya...aku tak mahu minda mengawal aku daripada terus jadi penasaran...dia telah banyak berkorban untuk aku...kenapa aku tak ambil peluang diatas pergorbanan itu....
aku harus lakukanya....biar sakit kerna 1 ri nanti kesakitan itu akan berubah menjadi sebuah kegembiraan...itu janjiNya kepada hambaNya....
Ya ALLAH,
Engkau tabahkan lar jiwa hamba Mu ini daripada dugaan yang Engkau telah beri...
Sesungguhnya aku sakit dan derita..ENgkau hentikan lar penderitaan ini dan bawa aku kejalan yang lurus iaitu jalan yang ENgkau redhai....
aku hanya hamba Mu yang lemah dalam meniti kehidupan ini.....
Amin....................

1 comment: