Monday, June 28, 2010

28 june 2010

satu lagi hari yang bersejarah untuk hidup aku...
5 jam airmata aku mengalir......
but atlease masalah boleh diselesaikan....
kami sama2x nangis....
kami sama2x blaja untuk menjadi kuat....
walaupun hakikatnya kami sama2x lemah...
thank atas suma nasihat awk n smagat yang awak share bersama saya...
betul kata awak...
saya boleh buat....
saya kuat....
cuma berikan diri sendiri ruang untuk menerima...
i have too trust my self....
i can do it....
byk sgt nasihat yang diberikan....
haha...thank a lot...
thank untuk pengakuan awak,,,,
1 day kita akan jumpe....
kita akan jumpe dalam keadaan yang amat mengembirakan...
percayalar....
saya tak buang awak tp saya terpaksa demi mengejar niat yang telah terlukis didalam atie kecil ini....
saya memang tak sangka everything akan berubah sebegini...
maafkan saya untuk segalanye...
kepada kawan2x....plez3x....stop tanye pape pasal dia....coz it will make me too sad....
coz saya sedang blajo untuk hidup tanpa dia.....
kepada 'awak'
saya hanya mampu mendoakan kebahagiaan awak didunia n akhirat....
jgn wat perkara yang bukan2x....
jaga diri...
thank coz admit i'm still ur honey 4ever n ever...
but
blaja lar untuk meyayangi c dia....
mungkin dia yang terbaik untuk awak...
coz saya hanya manusia yang lemah n takut pada hukum ALLAH.....
semoga kita sama2x mencapai kejayaan yang diingini....
jumpe kamu di di hujung tangga kejayaan bie2x....
salam sayang untuk kali terakhir...
take care

1 comment:

  1. jujur abg sgt2 bangga dgn adeq skrg... tu yg abg harapkan dr dulu... biar kan lah ianya menjadi sejarah... buka lembaran baru k... abg sentiasa ade menyokong adeq...

    ReplyDelete